wild and crazy nightlife

godmorgon-typ.
sitter här i min beiga soffa med linda, vad mer kan jag säga ?
släkten är här och vi har ätit mat och efterätt och emma har hjälpt oss med idrottsprov.. suck.
Annars har jag och linda sett robinsson och desperete. även trotsat, köpt godis och cykat (:

I går då. Ja förfesten var sjukt kul och lite spårat som vanligt ;). sen blev det gå ut till bussen (där alla verkat ramla utan jag, hehe) där vi satt längst bak och sjön för fulla muggar. sen kom vi till stan, gick in till karamelltåget och vidare mot frasses. därifrån fick vi skjus till skEria där partyt va. där vare dans jävligt äcklig bål och trevligt folk :)
efter det gick jag och linda som förövrigt typ blödde i fötterna av alla dans till max, köpte ett förtjänat minimål och sedan kom anton och hämtade oss och körde hem oss till big byske life där festen förtsatte som fan... not. där vare pretty dead men var skönt att sova. man har väl typ sovit max 7 timmar denna helg typ.

Här kommer ett litet urval bilder eftersom vi måste plugga och jag är trött. men mer kommer sen :)
Puss på er tjejer.




Kommentarer
Postat av: nameless

hon i svart mössa är så frääääsh!!

2009-03-22 @ 21:04:52
Postat av: Anonym

har mari en blogg??

2009-03-23 @ 21:31:56
Postat av: A

Svar : nej det har hon inte! :(

2009-03-24 @ 06:52:05
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0