Today, is gonna be the day



Dagens humör:
Hyffsat pigg ändå.
Dagens frisyr:  Lockigt mittbena
Dagens klädsel: svarta stentvättade jeans topshop och stor kofta zara
Dagens smink: Foundation, mascara och eyeliner
Dagens borde: träna träna träna
Dagens vill ha: Pengar, kläder sommarlov och långt hår.
Dagens planer: Skola, taggar.
Dagens saknad: Mitt hår.
Dagens fundering: Kommer jag få ig på engelska prov?
Dagens person: My name is jens, haha u wish !
Dagens roliga: när jag vaknade trodde jag det var lördag, jätte kul.
Dagens väder: lite mulet, solen kommer nog fram :)
Dagens bild: Skratt bild med häskon på plats, gjorde den när jag var tio har nu suttit i 7 år. dom sa att den skulle sitta 3 ? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0