Shall we stop here ore keep it going ?

hejsan snyggon.
trött är jag i dag, trött som tusan ! men hur trött jag än är kan jag inte, sova på lektionen(jagvetmanskainte) sova på bussen dit eller hem(ändå mer än 30min) och inte nu hemma när jag ligger i soffan. blir gaahhlen.
annars så är skolan super kul. 2 och en halv lång timmes pedagodisk ledarskap, hål i typ 8 timmar ? och sen svenska en timme. fara till stan och köpa hjårfärg till mitt lös hår, hoppas det nu blir rätt och ett linne (but will see om jag ska ha kvar det) .
Nu i kväll ska alla mina underbara klassmates Anna rosanna madde mari emme och linda komma till mig med chips, ben and jerrys, godis aa you name it och sen ska vi se hockeyn, 7 skrikande tjejer i min soffa. riktigt najs ;). Annars hoppas jag att helgens planer håller i sig ! vad ska ni göra i helgen ? :).

förövrigt nästa vecka idrottsprov och pedagogiskledarskaps prov :( hur fan ska jag hinna?!
Neeej neej neeej. nu ska jag gräva ner tanken i kexchoklad, salt och vinäger chips och hockey (: PUSS

l0ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0