Please please please

vet ni vad vi ser nu... att jag kan inte fara på stadsfesten i sommar :(
Min farbor ska nämligen gifta sig och min kusion ska bli döpt så jag kommer vara i huvudstaden (både positivit och negativt)

men vet ni vad, då kom jag på denna stålande ide.
att någon kan bjuda mig till hultsfred?
typ tidig födelsedagspressent ? Snälllaaaaaaaa...
för kolla vilka bra som ska dit!!!!!!
snälla jag vill se.
kommer nu stå och hoppa som ett litet barn och skrika snälla tills någon bjuder mig.


THE KILLERS [US]

KINGS OF LEON [US]
PETER BJORN AND JOHN
REGINA SPEKTOR [US]
THE SOUNDS [S]
TAKIDA [S]
ANNA TERNHEIM [S]
LARS
WINNERBÄCK x4 [S]


Ta mig till hultsfred 09 till denna underbara musik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0