Please make up your mind

Heeejsan allihopa.
i går vart det att ligga och drägla i soffan, ja ni hörde.
är så fruktansvärt slut och deppad så jag vet inte vad jag ska göra.
Pratade med emma ett tag med och det är väl likaså där, vi har haft tur i fucking otruren.
i detta fall äre väll Fool me once shame on you, Fool me twice shame on me?.

I dag är det då dusha, plugga lite (orkar inte) sen blire dra till stan med päron och sister, sen inflytningsfest hos mammas faster och sen blire bio med bruudarna emma a emma lu och frida <3 . blir män sm hatar kvinnor och vad jag har hört ska den var riktigt bra =D

Annars så har jag skaffat facebook :O fattar noll nu när jag är inne men men. bli vän med mig :)
Nu ska jag dra . Pussbabes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:*

2009-03-07 @ 12:50:18
URL: http://fridalindfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0