My rollercoaster's got the biggest ups and downs As long as it keeps goin' round its unbelievable

Hejsan allihopa =D
kom just hem
efter den oändliga vandringen, typ.
Sovmogon och sen klippa sig, vart fruktansvärt kort :S men men. får man ta.
Sen gick jag på stan och kollade underkläder och då smsar linda att hon inte orkar svenskan, så då kommer hon ner på stan vi går och käkar macka på waynes och sen drar vi hem :) lika bra !
nu är huset tomt, bara jag och damsugarn typ= min bästa vän !

Detta sett köpte jag i alla fall i dag från H&M. typ världens sötaste med sommar känsla =D 230 kr vart det ? eller nått sånt.


och här kommer en fin bild på linda innan prommisen i går. pretty fly for a white girl !


Annars säger jag bara, spelar ingen roll om jag får må bra i en sekund och dåligt i trettiotusen, just nu är det värt det. bring it on.
Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0