Kill a flower in someone's garden, But I dont care!



Sådär farlig var jag på gymmet. Helt sjukt, ingen vågade ens gå in där och linda låg mest under en matta och grät..

Vart dock väldigt chockad. jag körde dit och pappa sitter där breve helt spänd och rädd som vanligt. Då kommer det en tjej och går lite längre fram och pappa säger "sakta in så du inte kör på den där personen" och jag saktar in och kör förbid personen. tänkte just skojja till dig och säga något om hennes stil, med typ bara svarta emoliknande kläder när pappa säger "men det var ju bara ett emo" . jag höll på skratta i HJÄL mig medan pappa säger , yääääe Nuckels ? och håller fram knytnäven. haha cool snubbe som hänger med i ungdomars snack.. eller.

Sen väl på badhuset efter vi gymmat så ska vi då dusha, igentligen så får ju ni killar blunda nu för tjejdushrums snack ska ju igentligen inte gå ut men men här kommer det. En tjej på c 7 år är typ en mm i från att slå linda i huvudet med sin badräckt och nu snackar vi inte löst, nej jävligt hårt. denna tjej som fortfarande är c 7 år har nämligen färgat håret blont ? ser man av hennes utväxt som är typ 1 deci plus den gul/oranga färgen. snälla mammer låt inte era barn färga håret tills dom i alal fall är över 10 år ? vem försöker jag lura typ 15 ? . gaah.
Annars hjälpte alla barn mig att tvätta bort mitt smink. härliga tider. Nämen nog dush talk.

anna sa i alla fall just att vi har sovmorgon i morrn =D skönt som tusan att få sova två timmar längre. ska även köpa mina grejjer =D så det taggar vi för i morgon. dock inte tagg på att jag måste börja med idrottsprov :S och sätta mig och göra geo nu. men får väl vara tacksam för att jag har mat på bordet i alla fall.. hahaha !
Nämen sov gott allihopa, lider med er som måste stiga upp 6 ;) haha nej rätt åt er som inte har en lärare som har barn som har magsjuka ;) Mohahahhaa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0