We are getting closer?

Heeey !
Dagen har varit rå seg och jag har varit jätte trött, känns som jag är trött hela tiden nu.
men bara tre lektioner (jag och linda (SORRY MENA ANNA MIN BABE;FÖRLÅT) fick ett "flow" på en och jobbade som galningar hela, första gången dett år?), anderstorpgrillen och sen hem med halv 4. då gick jag och linda fick ut våra skor och jeans =D
Mina beiga skor var super fina tycker jag, dom svarta var sådär men dom är typ trasiga ? så det blir typ skicka tillbaka dom :S hoppas lindas byxor funkade ! annars köpte jag även ett par leggings i dag :)

Här kommer då dagens, och dagens köp (:

Jeans topshop, tshirt bikbok halduk gina.


Skor nelly 200. skor nelly 300. Leggings som är trasiga i sidan 149 kr H&M.

Pussheej !


Kommentarer
Postat av: ANNA

men förtusiken amanda ! det var väl du och jag som fick det där underbara flowet ! linda var ju för tusan på spanskan ! ;) haha

2009-03-25 @ 18:15:25
Postat av: Anonym

är du kobent eller varför står du sådär? :P

2009-03-25 @ 18:48:05
Postat av: ANNA igen ;)

haha thanks darling ;) Jag ville bara att alla där ute ska veta att jag också kan jobba på lektionerna ;)

2009-03-25 @ 22:42:11
Postat av: A

Nej jag är inte ko bent, men vill visa sidan på skorna också (: !

2009-03-26 @ 07:12:28
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0