Im sick of this

Hola amigos !
Nu sitter jag här och ser ut som en dränkt katt , haha !
cizzi frågade då på vägen hem om jag ville följa och bada på edda, så klart ville jag de :)
jag och linda for först och skulle hämta ut våra skor.
Kommer linda in sur som ett bi och säger "ska hämta ut ett paket som står på birgitta selin" han säger jaha kan jag få nr hon bara "vilket nr?" han bara ja koden så man kan hämta ut det linda skriker "jaha vars kan jag fått den i från" jag säger att man får de ti mejlet när man ska hämta ut det . linda muttrar/skriker "jaha, jamen skit i det då" och typ rusar ut. när vi kommer ut säger hon "han var ju fan sär !" haha jag höll på dö.
Sen följde hon mig hem och åt lasange och sedan kom cizzi och hämta mig. lämnade linda här med pappa och teresa haha ;) . sen for vi och hämta cizzis systers barn och sen träffade vi frida (:
När vi sen skulle gå in såg vi att ungdom bara var tyill 17 och cizzi ville ju såklart inte betala en 20 extra. så när vi kom fram och jag och frida betalade för ungdom säger kassatjejen jaha hur gammal är du då till cizzi. hon bara "17!" och då säger kassatjejen att man måste vara arton för att få ta in ett barn under 7 år . HAHA jag och frida höll på dö. skulle hon nu måste säga jag var 18 jag ljög bara ... men sen kom hon på den smarta grejjen att hennes pappa var där så hon löste problemet. men vi skratta långt efter kan jag säga :)
Vart i alla fall inget hopp torn :( låg mest och flöt i barnpolen och drack barnkiss typ ;) HAHAH . nämen det var skönt med varmt vatten :) nu är jag hemma och måste plugga. suget ligger mer på sova men men..
aja hejdå!

Lika bra att dra alla över samma kam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0