Im in love

wooohoo här igen. efter en till jävligt vild kväll!
började med aferskii , råå king =D dock gick det massa pengar när vi fixade in massa kanner med öl me mne.
åkte tai upp i alla fall och fick extra pris.
sen då ? då skulle vi ta oss ner. vad gör vi ? joo anna hoppar på en slalomåkares rygg och åker ner. jag och frida sätter osspå rumpa glider (går inge bra) springer med armarna och glider på uggsen. jag och anna stannar och pratar med pillan sen börjar vi gå hem. jag ramlar hahha fy farao. sen hem fixa och trixa jag gjorde mat grillkorv d pommes . sen började för festen. vi hade ju som sagt att vi inte sulle parta i våran stuga för d et blir så mycket att städa men men vart så endå. sen drog vi ut på  krogen och kastade pil umgås och drack lite. träffade på en supertrevlig 24 åring som jobbade där :) och killen som jobbar på aferskin, råå trevliga :).
sen drog det vidare här där festen fortsatte och sen slutade med att jag somnade kring 7 ? i ett litet rum med cim &anna :) vaknade dock upp att jag mådde jävel och att det ser ut som jävel här.
så nu äre sol =D=D=D vi ska ut i backen och sen fara hit och städa hur mycket som hälst ! sen kanske det blir fest, bad eller bara chilla ? vi får se var vinden tar oss!

annars äre sjukt sorligt att detta är slut snart :( fan det bästa jag gjort. vilken jävla resa. världens bästa lov och nästa år blire igen. och alla trevliga människor =D=D shit. ume snart right ?

aja nu ska vi ut =D h en bra dag party people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0