I should have given you a reason to stay. given you a reason to stay

Godmorgon (:
Är hemma i dag, why, jo för jag har inte sovit en sekund i natt. legat vaken och kall svettas och hade så fruktansvärt ont i huvudet när jag vaknade :/ . teresa är också sjuk, magsjuka på g ?.
Annars sitter jag hemma och pluggar. även fast suget är 0. ska försöka få med lillasyster på en liten prommis för att öka min energi nivå... eller börja dricka kaffe. nej prommenad absolut.

Annars känner jag att min ekonomi ligger på 0.
Måste köpa hårfärg, tyg (nytt prodject på gång), armband & halsband + lite nytt smink.
gaaah. ge mig 10 tusen så blir jag glad.
(eller ta mig på bio, till hemavan eller varför inte och se håkan?)

Annars säger jag bara , Dancing quueeen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0