I dont get you , I dont get you at all!



Nu äre helg- I alla fall för jag och linda som ska träna i kväll med jocke och johan, sen hem sova i dubbelmyssäng och sedan slappa i morgon ! Sola, panta burkar för att överleva typ..
Så vi firar helg till att tagga upp till denna låt, och som många kanske inte viste var att det är linda som dansar på musik videon, fett najs ! Säger bara : destination unknown ;) .

Btw, köpte en tröjja i dag på stan (kommer kanske upp här sen) och la undan ett par jeans. ge mig pengar tack ?!
som sagt.. panta burkar... jag och burk kurt kommer bli farliga konkurenser !

Kommentarer
Postat av: e

burkkurt är död amanda! nu förtiden är det jag som är det största hotet!

2009-03-26 @ 17:50:53
URL: http://emala.devote.se
Postat av: jadu

burk kurt är död om du inte visste de..

2009-03-26 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0