Give me some respond

Heeej =D
gud vad kul och komma in och se massa kommentarer =D
och till dig julia, så köpte jag mitt tub top linne på gina men går nog köpa lite varsomhällst :)

Sorry för dåligt bloggande. seriöst, jag måste skärpa mig !
i dag har varit en stressad dag. började men vakna och fara till skolan :( gympa var mission impossible och då gick klorna lös på tjejerna och alla vart helt crazy =D men detvar kul.
sen vare nk, och sen tänkte vi , hmm blodpudding ? screw that vi dra till coop och köper korv =D så vi drog med emma och drog dit. efter vare skit lektioner och sen slutade man.... 4 .
Då vare direkt hem, snöra i sig lite mat och sen skynda sig i ordning tills farfar kom. farfar som även kallad min rally kalle körde mig till ostvik där emma och hanna väntade sen drog vi till stan, mötte frida och pocke och sen gick vi in på... skellefteå kraft arena. ja det är sant amanda har varit på sin typ första skellefteå aik match :) var väl hyffsat kul när man träffa massa folk som cim, cizzi, andre och andra =D dom förlora ju dock men men :S
Sen drog man direkt hem och nu borde jag plugga..... yees jag är helt jävla körd i morrn. fuck !
Aja mitt fel. Nu en gammal favorit och sen dush-plugg-säng !

btw, dagens godaste nyhet =D LINDA KOMMER HEM I DAG =D=D !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0