Give me some energi



Lite jag gillar denna kille... alltså spencer i the hills?!
finns det sjukare kille. han är dum, oförskämd och helt sjukt i huvudet.
skrämmer bort alla som bryr sig om heidi och totalt styr hennes liv.
citerat av linda : han tror han har diktatur om hennes liv.
ja snacka om att försöka äga henne. och själv gör han ingenting, typ ligger framför soffan och har inga vänner kvar heller.
man får väll hoppas att DOM är riktigt lyckliga tillsammans.. tills han börjar slå henne typ.
nej brudar där ute, håll er borta efter prototypen !.

Då ser ni ju dock vad jag och linda gjort hela dagen... legat och varit förbannade och sett the hills haha !
nämen plus på oss som i alla fall gått promendad, och jag som handlat och cyklat. riktigt härligt väder ute ju, får mig vilja ha ljust nagellack ;) HAHA. annars hade jag och linda fet damp i går... orkar inte ens tänka tillbaka. hostade fan upp tarmarna i magen osv. dålig humor också. typ ser hennes syrras kille på hockey på tv och vipps skrattat i en halvtimme.
vi såg när lammen tystnar också, jätte scary film alltså...
Så tror ni jag vart rädd i morshe när jag vakna, hör att någon är uppe och går i köket och jag tänker "mamma och pappa har ju inte kommit hem än" hjärtat går typ i tusen och just när jag ska vända mig för att väcka linda ser jag att hon inte ligger där, skriker typ till sen kommer jag på att det var hon som var uppe och gick. så vare bara upp och dampa i gen typ ;D.

Nu har i alla fall päronen kommit hem, jag måste ta tag i plugg (engelska prov på tisdag+ svenska redovisning) och ska ta en loka som får hjälpa mig. annars har jag denna känsla, söndag kväll och att jag inte att det ska bli månad. kommer inte orka en hel vecka skola alltså :S ge mig sommarlov nu på stuts. vet att jag tjatar men jaa...
Hoppas alla haft en bra helg, jag har i alla fall (: ! Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0