Give me some confirmation some acknowledgement

Tjena brudar och dudes (:
Dagen började med världens roligaste grej. linda höll på klämmas av buss dörren och flyg ut ur bussen, jag som kom efter höll på dö av skratt. dagen fortsatte inte lika roligt när man glömt kortet hemma så korv på coop vart illa treaten. sen vare ju även svenska redovisning och engleska prov, och vad kan jag säga, jaa vi får se vet inte hur det gick.
när skolan äntligen var slut och man fick gå ut i det vackra vädret (pigg blir man av ljuset) drog jag anna och linda ner på stan. jag hittade ett par coola party leggings på gina och en party super snygg tshirt på bikbok som var svart och sönder klippt där bak. får ta kort i morgon när dom kommer hem till mig efter 500 spän ryktigt typ :S jag som skulle köpa tyg också... och hårfärg... men det får vänta då.

Annars skulle jag gärna ta dessa t shirtar från bik bok med.
Eller denna andra som var med i vouge, den kan jag verkligen få tycker jag.
 

Nu i kväll ska jag och linda pumpa muskler på gym och sedan basta :)
sen blire väl hem och se den rätte för rosing, tycker det är fruktansvärt kul att dom försöker få det pogramet med inledningen "det är speciellt att få vara med linda, bara drömprinsen får det" och sen är det ingen som ens bryr sig om det i pogrammet. förutom hugo kanske men han vill bara styla för dina kompisar. han kanske borde satsa på lindas dotter i stället som bara är 4 år yngre ?. Ajaa. underhållande äre i alla fall, typ som hockeyn i går. synd att jag han somna innan dom vann :S men men.
Ha en trevlig kväll :) Pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0