distance, just another week excuse !

Hallå.
Kom just hem från linda ! inte linda rosling dock...
Hon valde ju hugo hon, killen som är 19. hon är 35 och hennes dotter 15. hm.. undra hur det kommer sluta.
Annars pluggade vi matte och såg oth! vi åt även popcorn. när dom var slut tog jag några kärnor i munnen sen tittar linda på mig medan jag spottar ut dom tillbaka i skålen i gen och ändå lägger hon ner handen och gräver upp nya kärnor för henne att äta på ? freeesssh.
Annars har jag matte prov i morgon och behöver jag ens säga hur det kommer gå.. loove matte b alltså.
Jag är faktiskt riktigt riktigt trött också. känns som jag kommer krävla mig upp i morgon !
få se framåt mot helg och sedan mot lov =D

Här kommer en bra låt från Kings of leon som jag vill se på hultsfred ! som sagt. snällllllla bjud mig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0