Bump in the road

Hej allihopa (:
For och mötte upp johan och så cyklade vi till badhuset. träffade där linda och jocke (:
Vart lite sim och lite bus och kan säga att jocke var nära dränka mig många gånger :O haha och när jag då skulle dränka han lyfta han bara upp mig på hans rygg medan jag låg där och sprattla och skrek. haha inte lätt ! men han ska få !
Sen vart det bubbel-basta och sen gå hem med linda och johan.
jag och linda är så sluta så vi bara fastnade med blicken när vi kokade vatten till te haha. sen skulel vi se life as a house men den lagga så då la hon sig och såg desperata hemmafruar och jag linda rosling, sosialt värre !

Dagen avslutas med en låt.


if the a bird can sing with a broken wing
youll learn to bend when the wind blows
it leaves me fall, but the trees stand tall
this is a bump in the road
dont give up, you will make it
dont give up, you will make it

love got more hooks than a fish line
believi in earth, ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0