You just do that because its over

Hallå!
I går kalas hos linda med frida emma och ronja, var kul :) åt pollykaka och pratade ! linda fick ett brythjärta best friend armband av mig och hon såg då ganska gla ut =D somade direkt när jag kom hem men vaknade två gånger av ringningar och sms.
I dag vaknade jag tröttare än nånsin, förmiddagen gick segt med plantning. dock kul när det kommer massa tanter och talar om för oss hur fint vi gör =D sen for emilie och jag å åt på byske, sen vart det lite plantering och vattning efter lunch.
Nu i kväll ska jag bara ta det lungt och lägga mig tidigt , väntar ju en dag i morgon med ;)
Annars längtar jag till på torsdag
Anna madde och rosanna är ni taggade ? =D
Ser dock inte ut att vara super bra väder men hoppas=D och hoppas min tröjja som jag vann på tradera hinner komma!
Nu , gossip girl.

Söndags.
Ni är mina solstrålar!






Kommentarer
Postat av: The big M

SJÄLVKLART ÄR VI TAGGADE =D regn som sol vem bryr sig=D

2009-06-11 @ 00:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0