you are nagging me to death

en nyans brunare , HEJ !
sovit till stenåldern och tillbaka i dag. typ till 3 !
Sen har jag lyssnat på coldplay och solat även ätit kycklingsallad och jordgubbar. sommarn är allt bra va?!
Nu ska jag snart dra till linda med en dipp. det blir myskväll på tusende nivån och sen sover jag nog där.
I morgon då ? sista sommarlovsdagen typ... börjar ju jobba på måndag = livet går under. niarbaraavundsjuka.blogg.se hitta på nått? på kvällen blire i alla fall ronja som ska bjuda på thai mat, super spännande :) !
nej nu ska jag dusha och sen ta silverpilen till min viloplats.
kan jag behöva efter tusen gr om dagen " du gör ju ingenting "


Kommentarer
Postat av: Emmaa

den nya bruna^^ nyansen passar dig utmäkt snyggo haha!

2009-06-28 @ 00:47:33
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

roaarrr, sjukt fresh bild amme ;D

2009-06-28 @ 17:42:21
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0