We broke the rules, I'm glad we got out

(VARNING FÖR ATT LÄSA DET HÄR, är på skit humör och det kan påvärka)

jag är trött slut och allt går åt helvete !
vaknar 6, jobbar i denna värmen och sen hem och klaga klaga klaga!
förövrigt måste jag typ börja protestera mot djur på cirkusar, FY SATAN vilken djurmisshandel !!! Jamen vi låter en lama hoppa över en kamel när den ligger ner så den hoppar den på pucken ? eller vi står med en fet piska och låter 8 djur springa i en cirkel på 1 m ? inte bryr vi oss att djuren är rå rädda (springer bakom varandra osv) eller att dom typ sparkar bakut osv. nej för fan bara tuta och köra, och sen lasta på kuppen och köra dom tusen mil !! nej för fan, vem är med mig att släppa lös alla djur från cirkus ?!!!
har också drömt mardrömmar om clowner. nej fy ush...

Sen vad händer ? JO SOM GRÄDDEN PÅ FUCKING MOSET så finns inte min mobil så dom måste beställa in den, och såklart finns den då inte i SVART. så måste ha en fucking ful färg och jag vill HA EN SVART. åhhhhggg !
är så trött så jag skulle kunna gråta, men det gör jag inte.
jag städar, ser sex and the city och sen går jag och lägger mig !

(FÖR ER SOM MÅSTE LÄSA NÅ KUL)
jag körde packmoppe i dag och ägde tha da !
plus att jag kanske blivigt lite brun.
cirkus i går var kul. träffade kusinerna och moster och farfar! dock kännde man sig gamlast på stället och cirkus var tusen gr mindre än när man var liten ! allt förutom djuren OCH clownerna var bra, alltså akrobaterna och det var king =D
och sen har jag världens bästa vänner som jag saknar !
sen så far jag till stockholm på fredag, wiiie !
sen har jag världens bästa musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0