Thats why my life is so fucking fantastic

Sådär , nu har jag varit på stranden blivigt lite brun spelat vollyboll sovit ätit och nu känner jag mig som en ny människa =D... not. är fortfarande instälningen att jag ALDRIG mer ska dricka.
I går kring 11 någon gång for jag och emma upp till kajsa och fannys hus, där vi träffade massa trevliga tjejer :) cizzi, sofia hanna osv ! när dom sen sa festa med oss, vi bjuder och sen går vi ut kunde vi ju som inte tacka nej. så på en halvtimme? drack vi som tusan. började med shottar, sen vart det vin cider öl jaa you name it ! det värsta är typ att vi drack typ upp en kvarting på 10 min eller mindre? helt sjukt.
i alla fall så fick det sig ju en effekt, Jag kunde inte ta på mig mina egna skor och emma spydde ner hela uteplatsen utanför lanternan. men det stoppar ju inte oss för att gå in och dansa fötterna av oss ? så det gjorde vi =D väldigt trevligt faktiskt ! fick veta att jaksson dött också, som dom till och med sa i micken och skålade för hans liv :O ! efter lanternan for vi till lillemor, sen till mig och hämta cyklar och sen for vi på efter fest hos magnus !
där vart det wii, markus krunegård och butterfly effect !
När jag sedan staplar hem kl 11 på morgon efter ha fått en halvtimmes sömn under hela natten är jag lagomt pigg och fräsh. nej då blire hem sova i en haltimme sen upp och äta (BLÄE) och sedan dra ut till stranden för att möta linda josse emma sofia hanna och jocke ! blev då också vollyboll med byske boysen.

för att sumera så vare en king gårdag, helt klart värt det =D !
och tack alla som hjälpte till för tusan !!

Nu i kväll blire drängsmark med my ladys. blir nog bada, grilla och bara mysa :)
ring om ni är i krokarna !


ush....
haha fotot från 9an ? tider de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0