So take your fast car and keep on driving

Efter tredje natten sovandes med fröken selin drömde jag att hon sov i regnbraller? var hel säker på att det var sant också när vi vaknade. Neej, att ha en bästa vän är nog det bästa som finns!

Gårdagen började med att jag och linda körde till boliden. åt grillat med emma a emma lu emma c josse fanny carro :) sen började dom dricka, vi gjorde kransar och tjoade på. sen drog jag josse och linda till max, köpte en dricka och drog vidare till bergsbyn där man fick träffa madde och rosanna =D satan att man inte var med er hela kvällen säger jag bara! Efter det, drog jag josse och linda på musik på HÖGSTA volym och bara skek sjöng hela vägen till finnträsk. vi körde the sounds, depp låtar, hårdrock med ironmaiden och acdc var av pappas gammla plattor som låg i bilden. Hur mycket stämning fick vi inte av det ?! Ojojoj.. sen kom vi då till finnträsk där killarna badade badtunna och hade anmält trevligt och kvällen slutade så, väldigt trevligt =D trotts tusen myggbett, kyla och nyktert så vart kvällen super bra. Sen körde jag och linda hem med burre och viktor i baksätet som diggade musik med oss. burre höll på glömma sin madrass i våran bil och vikor blömde sin bag. kom väl hem tre och vaknade 20 över 1 :O rekord för oss två?!

Sen dess har vi bara suttit med emma och mamma och sett tv, ätit paj och hurraAt att vi inte är bakis.
gjort upp lite planer för i kväll om fiskning i byske ? någon som är på, hör av er :)
Snart kommer det lite bilder från torsdagen när jag lyckas få in dom i våran översprängda dator.
tjaaoo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0