Open your eyes

hey sunshine =D
ännu en fin dag
, och i morgon ska det tydligen bli finare =D
började med att jobba hos farmor på kågesågens matsal. det var sommarlunchen så då kommer alla och äter vilket ger mig 110 talrikar att diska.... jag som hatar att diska. och när det är varmt ute och sen står man breve en spis, ugn och en diskmaskin som sprutar ut varm ånga blir det inte direkt så kallt.
efter jobbet kl halv 3 kom emma och hämtade mig, hem och fixa och sen ner till stranden =D där träffade vi krille jocke emma och emmy som vi spelade vollyboll med och sen vart det bad.. i HAVET! årets första dopp =D (förutom utomlands då) riktigt skönt !
till middag kom mamma hem med kina mat =D=D=D som jag läntat efter såå mycket. Så nu är jag propp med i dess like. har typ inte ätit nått så gott sen jesus korsfästes !

I kväll blire tjejerna =D kanske naken natt bad i ljusvattnet ? känner redan nu att jag sa för mycket...
vi får se hur det blir ! kram på er .


SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0