MGMT- kids

Ser ni vad fan vi har missat ?!

Kung av Peace & Love
Håkan Hellström kliver in och visar att han tänker suga ut allt av den här fantastiska natten
Enda svenska konserten i sommar och Håkan Hellström satsar allt.

Och kammar hem full pott, med besked.

Håkan har aldrig levererat en snyggare och souligare show än den här.
5 sjärnor av aftonbladet.

Vet fan inte om jag ska skratta eller gråta ? emilia tänker väl säkert " nu börjar hon med det här, jag tar mitt liv om jag inte får se håkan" och emilia, du har typ nästan pytte mycket rätt !
han hade tom öppnat upp med tro och tviviel, som i umeå.... åhhh !
fan att man missade pace and love.

I går vart det i alla fall linda myskväll fjorton suger osv. sen tog vi bilen och drog till frida och tog med henne till bryggorna vid älven och satt och mys snacka. sen for vi hem och såg grace och sedan sov i 50 graders värme.
vaknade for hem och sedan ner på stranden med massa folk, frida josse linda krille robert krille emma burre osv. det vart sola (bränt mig lite)  spela wollyboll och doppa tårna i vattnet (mer gick det inte för det var nåde kallt).

I kväll blire ronja som ska bjuda på thai mat, tror jag är super gott :) tror det blir jag hon och linda, trevligt trevligt !

I morgon är det dommedagen, jobb ! 5 veckor frammåt och mitt sommarlov är lika med slit, trött och köra hårt på helgen.
 
En rolig grej är att senaste veckan så har linda fått två sms av eve och emma
Hey tjejen, sprang just på din babe bobby !
HAHHAHA bög bobby som linda tycker är söt. har typ aldrig skrattat så mycket.
eller jo, skrattade grymt mycket i dag också när linda snörde typ en hel vattenflaskas innehåll i mitt ansikte?!..

nej men nu ska jag dusha och göra mig klar ! tjao babes.


Kommentarer
Postat av: okänd!

HIHI han kan INTE sjunga

2009-06-28 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0