Me you you you and your car

Godmorgon !
Dagen började med
försovning, av mig ? nej never, utan av gulle emma.
inga sura miner för det eftersom en viss ängel till lillasyster som ALDRIG gör detta i vanliga fall hade tagit mina jeans... till drängsmark. så sprang som en idiot för att hitta nått att ha på mig.
emma var dock super snabb och snabbare än någon ens han blinka var vi på väg! garva boken med oss medan jag hade frågosport för tjejerna om musik, barnvisor, seriösa frågor osv. super kul , dock hade endel av tjejerna lite för långa ledningar, säger dock inga namn ;) hahahha.
vi for på alko, sen ikea där vi käkade pizza, sen drog vi vidare till luleå, shoppade endel och åt endel.

Det roligaste var dock när vi stod och pratade om vart vi skulle äta och då kom det en kille i typ 9 års ålder (?) på cykel och körde förbid oss, men det var inte allt han gjorde. utan han snörde en godispåse på linda i nacken :O bara sådär, och ingen av oss han liksom reagera tills han kört förbid när jag och emma som är såååå cooola börja skrika vad fan gör du ? ska du ha stryk? dumt gjort av oss eftersom då började han cykla fort som fan ... typ. frågan är bara varför folk alltid ska kasta saker på linda ? jag menar, rosanna = kasta korvpaket, jag = ost osv. nästa gång blire väl pilar eller nått, värsta pricktavlan!

jag köpte i alla fall ett linne från monki, en tshirt från carlings och en shal från h&m. ångrar dock dom två sista köpen så vi får se hure blir. får se om det kommer upp, orkar jag ens?!

ANNARS VILL JAG BARA SÄGA GRATTIS TILL ROSANNA SOM TAGIT KÖRKORTET, hur bra ;) (och till er andra, håll er för tusan ur vägen)


Kommentarer
Postat av: r

haha tyst med dej, jag är en stjärna på vägen ;)

2009-06-16 @ 00:30:01
Postat av: Lindis

HAHA, Jävlar vilket strypgrepp Rosanna har på dig :O ? Värsta dagen - Thanks grabbar :*

2009-06-16 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0