its just you and me

hejsan !
I går
var kul. vi började fixa och killarna drack ! Sen klockan 11 typ taggade jag och emma upp och drog i oss lite öl.
blev fiska, prata, campingen och träffa rå knäppa norrmän, lekparken och till slut somna in breve linda för fjärde kvällen i rad. vaknade av att mamma ringde och sa att vi skulle komma hem och äta voffler, så det gjorde vi sen solade vi lite gran =D
Sen dess har jag sett a walk to remember och ätit grillat !
I kväll blire nog fara och se bio med frida, Baksmällan som jag tror är så sjukt jävla bra ;D . bara jag fixar någon jävla skjus :S:S

HAHAH här är i alla fall en galen bilder från i torsdags, jag och frida på små bilarna på campingen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0