Im not feeling good

hej hallå på er alla !
sorry för dålig uppd.
i går
var jag så stressad över att fixa allt och sen tre kom emma till mig och då vart det färga hår, göra sig klar, äta och börja gå upp till kiosken. där kom anna, ewe och frida och hämtade upp oss och så drog vi till lindas stuga :) där lyssnade vi på musik, dansade åt chips och drack lite granna :) Efter det drog vi ner på tjärholmen där burre hade 18 års fest, dansen var i full gång men vad jag kan minnas dansa jag ingenting :S men om sanningen ska komma fram minns jag inte mycket överhuvudtaget! . tjejerna for hem före mig till lindas stuga medan jag pratade med emma, mamma pappa osv :) Sen tog jag adam matte viktor johan och jocke tre cyklar (såklart fick jag och adam den utan pakethållare, så var tvungen att skjusa på sadeln) och började cykla mot lindas stuga. och nej det gick inte fort. till slut kom vi fram och då ligger alla där och sover ;D så vi väcker anna och emma och sen har vi lite efterfest med korv, musik osv :)  kring 4 a vaknar linda, medan vi  andra börjar sova och då går emma lu och linda och badar :O haha kan ju säga att dom frös ganska mycket ! Sen sov vi typ till 9, gick upp och städa, for till bicke och åt ett skrov och sen hem. då har jag sovit och sett på tv (A) och nu ska jag äta pizza snart i gen..... Kusinerna ska nämligen komma och äta med jag å mamma :)

I dag mår jag ungefär som jag förkänar. Jag r så fruktansvärt dum i bland och ångesten sitter i !
Men men.
I kväll blire bara ligga, se söndagsparty för min älskade håkan ska ju va me.
Annars ska jag lägga mig tidigt för i morgon väntar ju....
JOBB. byske kyrkogård. Plantera = Inte så kul.
Längtar tills på torsdag när det är avslutningsfest (även om alla vi skrek i morshe "jag ska ALDRIG mer dricka" men hey, det kommer snart i gen ;) PUSS PÅ ER TJEJER!

OCH PUSS PÅ EMME MARRE OCH EWE som far utomlands i morgon, have fun girls :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0