Im just living my life

hallå hallå, dålig bloggning nu jag vet, ber om ursäkt !
Gårdagen slutade med att jag och linda tog buss till stan, mötte upp våran klass och drog till matilda där förfesten började :) vart snack, jag har aldrig, tequila, 5 kamp osv och det var super duper trevligt !! fattar inte varför vi inte har klass fest oftare ? :S men det ska bli right ? :) sen drog jag linda och rosanna och började gå mot bonstan medans vi sjöng "för vi har tagit studenten" hahah fan va vi är dåliga. vi gick förbid bonstan och grattulera lite folk och sen gick vi vidare till kyrkholmen där det var super mycket folk :) efter det vart det max och sen hem.
när kom jag hem då ?jaa typ 4, upp 6 ? tror ni jag var taggad... neeej... men jag bet i hop, for på jobbet, mådde lite illa fick mat på gästis och sen slutade vi lite tidigare :)
Men ska i alla fall tacka klassen för en super duper kväll, och ni andra som gjorde den super bra för den delen med =D
och jag har väl lärt mig att jag kan dricka även om jag är trött hehhehehe,.

Nu kommer typ linda jag ska käka sen drar vi upp på kiosken och hyr en film, sätter oss någonstans och pratar gårdagen och sen blire mys pys :)
ha en bra kväll allihopa :) Pussopuss



Kommentarer
Postat av: moa

Tjenare snygging, kul att träffa dig igår! Har startat en ny blogg igen som du kanske märker! Vi måste hitta på något snart !

2009-06-13 @ 00:26:08
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0