I must be, I can be. So Ill be.

Teresa åt just en sked kanel. Hon ville testa vad som hände ?
vad hände? ingen vet.. men nu ligger hon ialla fall underbordet i köket och gör utomjordiska gurglande ljud.

för att komma till saken
jag ska nu dusha i  myggmedel, klä mig i fleece, dra på mig mina finaste stövlar och en good looking hatt och dra med linda till östanbäck. där möter vi jocke och adam och kanske nå mer boys och sen drar vi ut och fiskar. HAHHA jaaa det är sant, fiska =D . Jag är ingen kånung på fiska men har följt med pappa ut många gånger i stugan.
jag ska därimot fiska upp ett riktigt catch ;) mohahah.

Nämen ha en trevlig kväll. nu ska jag göra mig redo ! Byyee
JAG GÅR OCH FISKAR , och tar en tyst minut, åker ut , ut och FISKAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0