I dont know what to say about it

Tjabba alla slitna ?! jag är då en av dom.
gårdagen börjades här med emma emma frida anna och linda, sen kom även emma också :)
vi satt ute och drack på altan och på studsmattan i solen och bara glassade.
sen bar det ner till campingen och vart lanternan där det var ett jädra drag. var massa trevligt folk, gammalt och nytt :) krutov var king, dock så var det så många som puttades så jag tror jag hamnade på golvet 3 gånger, och om killarna inte dragit upp mig hade jag nog varit i hjäl trampad. min tå är även blodig och ful men va fan :)
for då och sov hos linda och somnade typ 5 så jag är nåde trött.

i dag då ? Jo var ju tänkte emma anderssons stuga.
anna taggade dock oss på philles ö i går och det lät faktiskt jävligt ball men vi får se hur det blir !
Måste i alla fall göra en sallad och börja göra mig klar ... åhgg!

Bilder kommer i alla fall sen =D tills dess, GLAD MIDSOMMAR =D !!

det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0