I dont have the time

hejsan allhopa.
i morshe väckte mamma mig 8, vi drog till mormor och fikade frulle sen drog vi ut i skogen. skogsplanterade hela dagen. fy vad tråkigt och jobbigt men man tjänar ju lite konsing så man kan köpa lite skor (A). annars utforskade vi naturen genom blommor grodor osv, ni vet som man gör i norrland ;)
Sen åkte jag fyrhjuling tillbaka! nu har jag just bubblat bubbel bad och ska snart äta.
i kväll blire fara till stan, bli upphämtad av linda och sedan dra till ursviken och hänga med tjejerna dära =D

Btw, jag älskar klutmark och landet.
även om jag just nu skulle vilja shoppa !
delade tankar där, men skönt att komma bort !

Nu mormors goda käk, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0