I cant do right and wrong at the same time

Dagen har gått fort, swiiish sare bara!
började med att träffa tjejerna =D sen vare nk prov som gick hyffsat, sedan träffa emsan =D sen svenska.
Efter skolan gick jag till salongen och fick luggen klippt av emma, lite kortare mittbena bara. skönt !
sen blev det balder med linda och få betyg i slöjd och hämta grejjerna. stan och köpa en jumpsuit en vanlig svart från bikbok 150 kr. sen köpa hårfärg och en tredje pressent till linda :] vad kan jag säga ? hon fyller ju bara 18 en gång (denna gång äre på måndag)

nu i kväll blire filosofi och i morgon med. suck... men det är det sista skoljobb jag gör, och vet ni vad ?
JAG HAR NU SOMMARLOV =D=D no more school for me. jobbar ju nästa vecka så!
TAGG PÅ LIVET, och på HELGEN! i morgon fest hos emme, lördag fest burre =D så sjukt najs. SÅ SNÄLLA SOL, kom fram :) !

Här kommer en låt som är väldigt speciell och som inte många tycker är bra, tex min familj som hållt för öronen hela resan medan jag sjungit den om och om och om i gen ! för ja älska den !



Jag fatta allt och ingenting
Där stod ju du som alltid skulle va min
Du såg exakt lika påkommen ut som du var
Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar
Hela världen är så underbar bara man får ett svar
Hela världen är så underbar bara man får ett svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0