Holding out holding in

fiskelyckan......
Adam en fisk, Jocke två fiskar och linda två fiskar
amanda INGEN.
efter fiskningen som dock var kul minus myggen for vi till froll3 och köpte lite glass, efter de for vi till jocke och såg lite på tv. när klockan började bli lite mycket dundrade jag och linda hem med håkan på högsta volym, som vanligt ;)

När jag kommer hem har mamma bokat hotell till stockholm (ska ju dit om typ två veckor eller nått, synd att jag har 0 kr) som ser jätte fint ut :) det bästa är även att jag och teresa får eget rum att leka rövare på. Måste ju typ prova förstöra hotellrummet som en äkta rockstare. på stureplan äre med, ska nog fika med kissie lite då och då.
Här äre i alla fall


I morgon blire tjejkväll hos linda för att fira. ser dock ut som partymode får ligga på hyllen eftersom ett flertal tjejer inte nyss varit till alko, synd synd.. men det tar vi  igen på fredag för då äre MIDSOMMAR =D
+ kul att träffa dom efterlängtade mari evelina och emme, vill höra allt om redan :)
På dagen vet jag inte vad som händer, hitta på nått någon ? :)

Nu ska jag nog sova, är super trött ! men vi hörs, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0