and why do we lie to here so much?

Hej alla galna fans !
sov till halv 1 i dag... tills teresa väckte mig med lunch.
drömde en jätte obehaglig dröm i natt igen...
i går var det att jag var försenad till balen stressade liksom igenom hela natten
och i natt vare att hela min släkt dog på mammas sida, en chock i vänlighet och lite konstiga tecken.
nej det här måste få ett slut, för när jag vaknar är jag just de, SLUT!

I dag då, ska nog ut å springa plus damsuga hela huset så slipper jag ge igen hundringen jag gav min mamma.
göra mig klar, hitta mellisa horn skivan och sen ska jag och linda dra till konsum ...... i förorten ursviken again.
måste snart skaffa skottsäkert glas på bilen!
blir grilla mat hos madde och spendera kvällen med favorit tjejer =D !

Ser även ut som jag ska jobba på torsdag..... så om någon vill hitta på nått totaly crazy i morgon är jag på ? =D
(så ni ruttna kompisar (LINDA!!!) som bara ligger och sover på kvällarna för att ni är slut från jobbet, GET A FUCKING GRIP)

Här är två bilder från gårdagens picknick ! (synd att vi inte har en bild när jag puttade ner dom båda ner i skellefte älven och dom höll på drukna av all sjögräs dom fick i käften, förstår reaktionen när ni läser det här kära bloggläsare, niärbaraavundsjuka(.blogg.se) och nu menar jag bokstavligen ingen smygreklam här inte... )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0