you are not getting out of it alive anyway

hey hey hey !
eller godmorgon kanske ?
somnade 3 och vaknade 8... gissa vem som kommer kunna sova i kväll?!

gårdagens impuls grej då. pratade med eve kring halv 6 om att det skulle bli fest. 9 var jag och linda. förfestade me emilia och eve och sedan kom frida och körde oss till boviken :) där blev det öltält stranden träkoja osv :) riktigt trevligt med massor av roligt folk ! träffa tjejerna var ju dock det bästa, vet ni hur mycket jag saknar er?! helt sjukt.
kvällen slutade med lindas säng klockan halv 4 och jag somnade direkt.

Dock är jag ju typ smartast i världen ?! svar nej. skulle ju såklart öppna en öl flaska med tänderna och där flög en liten flisa.. så i dag har jag typ inte kunnat äta ... bläe! ska det nu bli ett besök till tandläkarn tros.

Nu ska jag se film med paps, städa, sitta här och njuta av söndag. i morgon blire jobb och  begrava hundra personer osv, fatta ironin. sjukt tråkigt med dom som inte gör det. dont take life to serious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0