This is life

två helt sjukt bra dagar har gått förbid och jag har inte haft en minut framför datorn, ni har väl säkert tänkt "nu har hon åkt in på sjukhus, så hårt som hon kört" men nej jag lever, men ja jag har kört hårt !

Fredagen började med att jag och linda körde till emma andersson där det var massa umeå killar (moses,adam,jocke, alex morgan danne ludde sherrifen simon osv, glömt någon?) emma lu frida och fanny ! för festen ägde med massa roligt prat osv! gick sen vidare till campingen där vi dock bara var en liten sväng. jag och linda började gå tillbaka till området vid halv 11 för att se miss lee, dampade till det på vägen och träffa massa roligt folk som bjöd på ett och annat. när vi  sen kom utanför området hör vi miss lee spela Oboy, den enda låten vi kunde som vi sagt att vi skulle se, så vi liksom snör oss ner på backen och kryper under stengslet och löper allt vad vi har mot stora scenen och vi lyckas höra halva låten =D sen mingel med gammla lärare, sjukt bra tjejer och randoms innan jag drog mot min sovplats, dock vart det inte så mycket sovning! en sak är då säkert, att klättra på en stege är helt enkelt min grej när jag är full !

killarna rappade denna låt på förfesten och beat boxade, haha super kul och inspelat på mobilen ;D
 

Lördagen kom jag hem klockan 2, skyndade runt som en galning innan dobby kom och körde mig till stan. träffade linda och gick in och såg värdels bästa kille florens valentin!! sjukt bra live var han. bäst på bilen brinner, pokerkväll, upp på sosiala och ner på systemet och jag är heldre blind än ser mitt liv utan dig. snygg är h an också, helt sjukt ! jag är kär. efter det gick jag och mötte emma och emma och sen gick vi och köpte var sin macka på subway. for tillbaka till emma och åt och förfestade med samma goa grabbar :) drog sedan in på området för att se veronica maggio, dock såg vi bara 17 år för det var så jävla mycket trängsel och även om jag rkigade som ett djur för mig och mina vänner var det ändå väldigt svårt ! då drog jag rosanna och linda ut på upptåg (rosanna har bildbevis) som var helt sjuka, men kul hade jag fy tusan =D sen körde linda jag och moses till kyrkholmen där vi fastnade fast vi skulle dra till campingen. sen blev det gå till emma på efter fest med adam morgan emma och moses där blev det chips, dipp mackor och massa shottar av vin och sprit! somnade ganska skönt efter det kan jag medela.



I dag vaknade jag att jag mådde som en gud. massa tecken att jag varit på festival med knappar, Moses skrivet över hela armen osv ! jag emma och adam for och köpte kina mat som vi sen delade med oss till morgan och moses. sen har vi bara slappat, jag emma och daniel har myst i emmas säng och bara varit. linda kom och hämtade mig efter jobbet och nu sitter jag här, vill börja om helgen i gen för den var så himla bra ! vilken helg.
Nu fattas det ju bara att tagga upp till pite dansar och ler, eller hur ? ;D

säger då bara det, festivaler är det bästa jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0