Yes, I know the feeling know you're leaving

Tjenis!
Amzor här, glad som vanligt hehe.
dagen har passerat med samma aktiviteter som vanligt med tillägg av nedkörning av briids med turfen, fett najs !
kvällen skulle spenderas i emmas stuga men pga brist av körkort fick dom komma hit, blir minigolf eller nått annat kul i freaking byske town!
sjukt avis på linda som spenderat dagen shoppandes i huvudstaden.
även ledsen för att anna just ringde och fråga om jag ville komma och spela vollyboll i boviken, men även där.... brist av körkort.
annars e jag gla för min konken kom i dag, och den är ko-ko-ko kostnadsvärd för den är rå snygg !
åkså för att min kära moster (vet att du läser detta) som jag förövrigt saknat, gör god mat och efterätt åt mig. släng in några drinkar i kväll också så får du sova skafötters med mig ;)

Näe nu drar jag på mig mina rosa shorts och sen rockar vi.
pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: e

javeeeet. tagg som fan ! men mysgänget? vilka är det ?.. jag har för många flickor i mitt liv.....

2009-07-14 @ 22:08:56
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0