I get the final say

klippt gräs, rensat ogräs, fyllt i gen ett hål med jord likamed ungefär en mils vandring ! man får då motion på jobbet i alla fall. hur slut man är när man kommer hem är en annan femma ;D
MEN DET BÄSTA ÄR, att detta är sista veckan med jobb =D=D sen börjar jag leva !!!
hur taggad jag är på storsjöyran är dock en stor femma, och utomlands. känns som vi kommer någon stans nu när vi börjar engagera oss !

en annan SUPER rolig sak är ju det,
att i går innan jag skulle sova skulle jag dra ner rullgardinen och råkade välta ut en kruka med en kaktus
mina reflekser sa till mig "fånga" och det gjorde jag och fick taggar fulla händerna. blev ju sitta med en pincet i några antal minuter efter det!

Här är i alla fall bilderna från dag två piteååå dansar och är bäst =D




love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder, helst den sista! Hahaha

2009-07-27 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0