Home sweet home

Amanda r i byske från och med nu.
så tänkte dra en uppdatering !

Fredag: kom vi till arlanda där vi hyrde en mini buss och körde mot campingen där vi skulle bo. där var det fint, massa kaniner sprang omkring och det var mycket gräsyter med sjöar osv. sen fanns det ett dushrum med bastu och innepool. dock var stugan inte det bästa, typ världens minsta och super varmt men men vi lyckades somna i alla fall även om man vaknade av vännerna som ringde och skrek hur ball stadsfesten var :( "Du skulle va här", ja det skulle ja!

Lördag: Vaknade och gick ut en prommis runt området. sen vart det brottom med mat, duch och fix osv ! vi for till kyrkan där bröllopet och dopet var. väldigt fint och man träffade massa kända ansikten :) sen for vi hem igen, fixade lite och sedan gick vi ner till lokalen där bröllopsfesten skulle vara ! började med små snacks och champanj med mingel av stockholm bor. sen fick vi gå in och sätta oss, jag avr placerad breve milla min lill kusin som jag typ var mamma åt hela kvällen och på andra sidan satt jojje, en kille på 11 år som är petjas (bruden) brors son. råå söt är han. haha flera gånger under kvällen säger han " jaha har du någon kille på g då? en tjej som du borde ju ha hur många som hälst" och "jag behöver inte pussa en groda för att få en prinsessa, jag har ju du och teresa" hahah =] . vart dock ett stort skratt anfall när jag såg vad det stog om mig i beskriviningen på placerings korten "amanda lundmark, sångfågel som har intresse för killar och... ännu mer killar" JAG HÖLL PÅ DÖ ?! varför får jag alltid såna där helt fuckade beskrivningar, sist var det typ "gillar att shoppa och se topmodell" gahhhh ... annars var det super god mat och efterätt och allt. höll ett tal till tobbe vilket jag fick mycket berömm över eftersom jag var den ända under 30 som höll tal typ (A). på kvällen blev det popband med dans med min ... mamma ! haha ja det är sant. och det gör vi aldrig om i gen säger jagd å ! dansade också tryckare med milla och bugg med farmor ;) HAHA!
på kvällen blev det även bad med jojje, benjamin och erik som var killar från stockholm, bratzzz så in i h men dom var trevliga ändå. dock lite fördommar på oss norrlänningar? är vi tjocka, har foppa och mjuisbyxor, kör epa och pratar som bögar ?!
vart och sitta och prata med dom till sent på kvällen innan vi gick och sov.

söndag: vaknade och drog ut till tumba till petja och tobbe och bara satt och pratade ! drog sedan till pendeltåget in till stockholm och började g¨mot stureplan ! kom till vårt hotell som var HUR FINT SOM hälst. råå fin inredning (bilder kommer). jag och teresa fick ett eget rum och hade det så bra =D
på kvällen gick vi ut och åt på texas long horn, dyr middag medförätt natcho chips och dipp varmrätt rebensspjäll, kewslaw majs och pommes och sen efterätt varm choklad kaka och glass. så rullade hem och somnade !

måndag:
började dagen med hotellfrulle före vi gick ner till urban outfitters där vi stannade länge ;) sen gick vi till drottninggatan och shoppade. när vi var klara gick vi hem, vilade och sen drog vi till grönan och käkade ! sen blev det karuseller för hela slanten =D bergodalbanan, lustiga huset, kanonen osv =D tyvärr så har jag ju en fegis till syrran så blev inte insain eller nedsläppet men men ! i slutet skulle vi dock skojja till det och åka en barn karusell haha och då säger killen som jobbar där " då håller alla i sig ordentligt, även stora barn kan slå sig" tittar på oss och skrattar ;D hahaha.

I dag:
Shopping på söder :) innan vi drog in till centrum igen och gick runt där med ! blev käk och sen drog vi in till arlanda för att vila lite före flyget. just innan vi ska kliva på säget dom "vi ska mellanlanda i sunsvall" Jag trodde jag skulle dö, jag får ju så jäkla ont i öronen i landning men konstigt nog gick det bra :O skönt som tusan. kom hem i regnet och nu ska jag gå och sova och upp och jobba i morrn :(

Bilder och shopping kommer sen.
tills vidare, tack stockholm !

Kommentarer
Postat av: Lindis

Come over here baby ;) Jag har en alldeles för stor säng för bara mig och jag har glömt och berätta att jag har drömt varje natt nu att jag blir våldtagen eller säljer sex och vaknar alldeles svettig.. hm.. undra vad det betyger,......................BEHÖVER EN SOVKOMPIIIIISSSSSSSS!

2009-07-07 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0