travel is a means to an end. HOME.

är fucking sjuk...
ligger och svettas/fryser/skriker/dreglar sönder min säng med massa dåliga tv pogram och gamla filmer.
Missade maris födelsedagsfika (FÖRLÅT) och har inte kunnat träffa mina vänner....
bara linda har varit förbid hit en sväng och kramat mig på armen för att inte bli smittad.
plus att jag missar massa jobb likamed pengar... fuck mitt liv kan dö.
magen krampar hela tiden och febern kommer in.
men det har blivigt bättre?
hoppas på jobb i morgon?
och fest i helgen ?
HAHA.
och sova hos linda !

en till negativ sak är att jag inte är i stockholm eller på hultsfred.
kan dra några till dåliga saker men känner att det räcker nu ?

här är en positiv sak
en gammal goding
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0