Stay away from me

tjabba hej !
sitter här med ångest om hur min helg ska se ut.
tänker så här antligen blire lanternan i kväll, piteå lördag eller så blire piteå fredag lördag.
visst jag sparar pengar om jag tar första altenativet men jag är så satans trött plus att lanternan finns kvar. piteå är en gång per år, kommer vara med massa goa människor i öl tält skumm tält osv, mamma kan betala bussen som förövrigt får tur och retur, whos with me fredag?. nej jag vet inte hur jag ska göra :S kommer ju minns slösa 800 kr typ, men det är ju värt det?! får se florens osv. gaaahhhgH!

Annars är jag trött som tusan. somnade med moster emma (grattis på namsdagen, plus alla andra av mina emmor) i lekstugan kring 1 och steg upp halv 7...
nu ska jag hjälpa till med maten. puss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0