Stay away from me

Dagens bästa _ började morgonen med att bli stucken av en geting... i lilltån ! helt oproviserat och från och med nu ska jag inte bli biodlare eller nått i den stilen (tyvärr nk eva)

Dagens sämsta_ moster emma är här vilket innebär good mat och efterätt mys prat på altanen fixa hår till deras utgång !

kanske borde byta ut kategorierna eftersom en del av mina bloggläsare inte förstår ironin! men nu vet ni ;)

Annars jobb, sova på rasterna, jobb hem och se sex and the city.
biljetter till storsjö är inte heller bokade.... men vi måste fixa en bil för tusan!! någon som vill låna ut?!
plus att jag måste köpa ny mobil i gen (brulle försäkring 1500 kr) och i fall jag river sönder den denna gång köper jag en nokia 3310 och flyttar dit det inte finns någon säning.
Nu ska jag snart sova så jag får mig upp i morgon, bara tre dagar kvar =D wiiie !

avslutar med en bild från helgen som JAG INTE KOMMER I HÅG, så det kan gå wild party girl !

Kommentarer
Postat av: hanna

joo, drar med sandra, maria och lova!

ahaa, härligt=)ni har de som tur ni som kan chilla i öltälten, har ju inte ens fyllt 18 än.. så i öltälten kan man ju inte hänga.. stadsfesten sög ju typ pga det :P

2009-07-29 @ 00:01:08
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0