Party on

Hej på er allihopa =D
kan väl börja med att säga att jag mår bra i dag =D
det andra jag kan beräta är hur kvällen var, den började med lea och emma på bussen till piteå med cider och prat ! sen gick vi till kajen och satte oss under ett träd (det regnade) och träffade massa people och sjög lite osv. fick en big rap inspelning in på min mobil som var väldigt proffsig gjort, woho ;D väldigt trevligt ! Efter det började vi gå in mot området där vi kanske kom in vid halv 10 typ ! gick runt i olika tält och träffade massa människor, köpte massa drinkar (amanda du har inte pengar för sånt!!) dansade som tokar såg melody club åt langos (fy tusan så gott)  och till slut lyckades jag kasta lite pärlor åt svin.
vi tog buss hem som var så satans varm,  har aldrig varit med om värre ! så jag och emma låg längst ner och dog typ.
Kom i alla fall hem med en The killes tyg lapp och en hawai blomma halsband som vi fick utanför ett öl tält "om ni går in i det här tältet får ni halsband" . haha annars hände massa olika tokigheter !

Nu då, tagg på dag två ? återstår att se. har inte råd att åka buss en dag till och jaa, vi får helt enkelt se. men vilka ska dit ? :) hur tar ni er dit osv ? :)

Här är i alla fall bilder sen i går =D
Känner dock att man bara vart äckligare och äckligare ju längre kvällen gick, det regnade på en och jag fick tom vatten snörd på mig när jag dansade :O luggen var helt locklig när jag kom hem :S haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0