laughing with

godkväll damer och herrar!
Uppdatering på dom senaste 12 timmarna ser ut så här.
vaknade och hade supermegamycket kramp i magen (IGEN!!!) och kunde typ inte stå upp, smsade benne tryckte alvedon och vetekudden. somnade om och vaknade 11, gick upp åt och drog till jobbet trots att magen fortfarande inte var helt okej. börjar fundera ut tecken ? svininfluensan? canser? mjölkalergiker osv.... som om diabetes inte är illa nog liksom.

klippte gräs och svettades floder, kom hem och får en pizza kebab från bianco (thanks fokes) lägger mig och ser sex and the city när det är åska emma lungren ser med mig och lillasyster. nu 6 avsnitt senare, emma har dragit och teresa är på sitt rum laddar jag hem musik och tänker att jag snart borde sova (A)

Taggad inför helgen är ett som är säkert, men vad händer med förfest, sov plats osv ? :)
hoppas det löser sig, för att även om inte solen skiner i helgen kommer jag göra det =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0