Im the song you cant get out of your head.

SOMMAR LOV, SEMESTER jaa YOU NAME IT =D !
Kunde inte kännas bättre faktiskt. dock så kommer jag sakna det. och tack för en trevlig arbetstid allihopa!

jobbade till halv 3 och bjöd på polly kaka och glass (eftersom jag slutade) sen for jag hem och dushade sen drog jag och mamma till stan. köpte en tshirt från H&m och ett halsband från bik bok (orkar inte ta kort, men ska ha det i helgen så ni får se sen därifrån) och sen gick vi tjejer plus mamma på resebyron och gissa vad ? vi har hittat en resa som vi bokat, dock inte betalat men det gör vi tisdag =D är så taggad så jag kan dööööö!

och gissa en till grej ?
JA I MORGON drar vi till storsjöyran.
SÅ tror ni mig om jag nu säger att LIVET LEKER ?!!!!

Nu ska jag packa, fixa musik och säga hej då till min älskade linda !
hörs sen, pussheej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du fara?=)

2009-07-31 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0