Im in love with a robot

Hejsaan allihopa =D
är trött men glad som tusan !
dagen började med försovning med en halvtimme men han till jobbet ändå, sen dess har vi bara klippt gräs osv osv osv!
kom hem och lagade tacos med mamma emma och teresa och sen dess har jag vilat till sex and the city :)
fick ett sms av linda i dag "det har varit skottdrama i luleå, så kan du sova hos mig i kväll?" klart jag kan, kommer i min rustning och min vita häst ;) eller varför inte i en limo med en bukett roser som i pretty woman?! hmm.. tuff call!
nästa roliga bomb kom från emma som ringde och sa att storsjöyran är spikkkkkkad =D=D wohoo ! blir jag emma lea lisa och emma OCH LADY GAGA =D. så blir fara till stan i morgon, kolla utomlands och storsjö =D

Vad ska man packa ?!
till ett ställe där det inte kommer finnas någon el.
vilka kläder, saker osv ? help me festival folk :)

Den här partymusiken taggar jag då med, Party wohooo ! =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0