Im going wild tonight

Mitt hår vart aningen mörkt, men det fixar sig!
jag och linda såg dock klockan 8 att JOHN ME spelade klockan 10. taggade vi upp eller vad ? varför visste man inte det tidigare ? HAN VAR I ALLA FALL GRYM. kunde dock bara love is my drug, paris och the faker men ska då tanka ner mer för alla hans låtar är ju king, och han är mer än så!

i dag var det jobb. trögt gick det i regnet och jag somnade på walkern. söt tjej!

annars ska jag nu dusha, fixa äta och sen kommer linda och hämtar mig.
det blir emma andersson med goflickor och sedan trästocks =D
förra trästocks har jag både goda och dåliga minnen i från men det här året kommer det äga!
så vi ses skellefteå =D !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0