I want so much to open your eyes, 'Cause I need you to look into mine

Torsdag.
började med en fet försovning! inte konstigt eftersom jag var i telefonen till 3 i natt och skulle upp 6. men nej, jag vaknade kvart i 7, ska vara på jobbet 7. and guess what ? de va ja. har nog aldrig varit så snabb!
så vi har vattnat mest hela dagen och sen gjort små grejjer.
emelie har dock inte varit lugn ! A gun dah ! Allt som man behöver säga för att få emelie att skratta och på kuppen klösa en också.
Alla mina knort bett har svält upp på benet så det ser ut som en kykling vinge typ.

I kväll blire packa till stockholm =D bara en dag kvar nu !
kanske blir besök och sen måste jag även dra och säga hej då till lite söta vänner of mine.

Annars rasar antalet läsare ? why.. är det för att det är sommar och alla är ute och steker eller.
fattar ni inte att jag blir ledsen ? Mohahahhaha.

ANNARS FÖR TUSAN
bilder sen förra stockholm resan. med super blont hår och allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0