How did we get here ?!

tjenis =D
frisk amanda här, elelr nästan !
jobb i dag i alla fall.
klippt häck likamed råå tungt men den vart fin, finast på stället ;)
annars har jag fått vatten på me av ove och sett en nerpissad toalett, mys !
Nu är jag med emma som just färgat min sisters hår och jag har fixat hennes löshår. allt för dig baby (jag får hundra kronor för det)
snart kommer linda och hämtar oss sen ser vi vad det blir i kväll ? mys, boviken ? who knows.
dock blire ursviken sent i kväll för i morgon är jag barnvakt till kusinerna till 2 :)
Nu ska jag gå och göra mig klar ! kram på er.

Dagens smarta citat (som borde nyttjas av alla) av den näst äldsta i detta hus som vill vara anonym, säger bara att hon är kvinna och har fött två barn: Jag klarar mig utan er, jag har ett eget liv. jag har faktiskt läst en HEL bok i dag.



Kommentarer
Postat av: sara

hej, =) kan du lägga ut en bild på teresas hår?=)

2009-07-11 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0