Hey we kicked it !

Heeeeey =D
mår fortfarande som en guuuuuud ! så sjukt härligt.
måste snabba mig för snart kommer linda och jag ska då bjuda henne på plankstek (stekkkiigt att va kompis med mig nu va lohan?) och sen ska vi till ursviken för att va med tjejerna =D allt för länge sen ...
I alla fall gårdagen. började med jag lea emma och cizzi på bussen. vi köpte mat, gick på ica osv sen började vi gå mot förfesten som var hos några piteå killar och jag som är så dålig på namn kom ju såklart inte i håg ett enda, förutom ajax ? aja. fick lära mig hur man bångar öl, tre stark vart det väl på kanske 5 min, det satte i ganska bra ska ni se. vi sjöng massa låtar och taggade upp =D sen gick vi in på typ 5 min kändes det som. då såg man florens valentin som ÄGDE JÄVEL ! shit, ännu bättre än trästocks. när han körde "jag är hälldre blind än ser mitt liv utan dig" pekade han mot mig log och gjorde flört minen, fy fan vad jag dog. efter det vart det kittelfjäll, danstält där man dansade så man var sjöblöt, langos, öl sveaband osv ! tappade dock bort alla flickorna :( och var i stället med adam, björn och massa boys. men det var ju kul det med :) kvällen slutade i burkens bil där jag somnade rätt hårt, bilen gick sönder och jaa, jag minns fan inte mycket alltså. somnade på soffan hemma (två dagar på soffan haha) .
SÄGER DÅ BARA PDOL ÄGER SOM VANLIGT.
och nu taggar vi upp till nästa helg !

Nu ska jag gå, bilder kommer sen även om det bara vart tre stycken typ.
men till alla er från i helgen, tack som fan =D !

Shady shady shady

Kommentarer
Postat av: hanna

det var verkligen hur kul som helst!

haha, stannade hemma.. ska till turkiet i augusti och jag kände att pengarna inte räckte till!

var det kul i år? :)

2009-07-27 @ 00:12:14
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0